REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[śląskie] Galeria Handlowa „Karuzela” w Wodzisławiu już otwartaartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Galeria Handlowa „Karuzela” w Wodzisławiu już otwarta
4 grudnia została otwarta Galeria Karuzela. Obiekt handlowy o powierzchni 6,4 mkw. zlokalizowan...
[Polska] Znakomite wyniki inwestycyjne i pakiet nowych marekartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Znakomite wyniki inwestycyjne i pakiet nowych marek
Firma doradcza JLL podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych w Polsce na koniec III kw.
[Katowice] Konsorcjum Allianz kupuje Silesia City Center za 412 mln euroartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Konsorcjum Allianz kupuje Silesia City Center za 412 mln euro
Międzynarodowe konsorcjum inwestorów na czele z Allianz kupiło od Immofinanz Group jedno z największ...
[śląskie] Najemcy Parku Handlowego Karuzela w Lublińcuartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Najemcy Parku Handlowego Karuzela w Lublińcu
W powstającym w Lublińcu, w województwie śląskim, Parku Handlowym Karuzela wśród najemców znajdą się...
[wielkopolskie] Nowi najemcy w Galerii „Karuzela” we Wrześniartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Nowi najemcy w Galerii „Karuzela” we Wrześni
We Wrześni, w woj. wielkopolskim powstaje Galeria Handlowa „Karuzela”. Nowy obiekt zlokalizowany będ...
Izraelski inwestor kupił gorzowski park handlowy Silwana. Zmieni jego nazwęartykuł
Pokaż artykuł
Izraelski inwestor kupił gorzowski park handlowy Silwana. Zmieni jego nazwę
Europejskie firmy deweloperskie Equilis i Acteeum ogłosiły sprzedaż parku handlowego Silwana w Gorzowie Wielkopolskim. Obiekt kupił i przejmuje w zarządzanie BIG Polska.
[Opole] Rockcastle Global Real Estate nowym właścicielem Solaris Center w Opoluartykuł
Pokaż artykuł
[Opole] Rockcastle Global Real Estate nowym właścicielem Solaris Center w Opolu
Rockcastle Global Real Estate, spółka aktywna na globalnym rynku nieruchomości, inwestująca w między...
[Polska] Czeka nas rok spektakularnych otwarćartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czeka nas rok spektakularnych otwarć
W 2017 r. deweloperzy zapowiadają oddanie do użytku ponad pół miliona mkw. nowej powierzchni handlow...
[Bydgoszcz] Debiut w Galerii Pomorskiejartykuł
Pokaż artykuł
[Bydgoszcz] Debiut w Galerii Pomorskiej
Maurizio Benttoni to nowa polska sieć salonów modowych z odzieżą męską, której debiutancki sklep zos...
[Polska] Czy zabraknie biur dla centrów BPO/ SSC?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czy zabraknie biur dla centrów BPO/ SSC?
Jeśli wysoki popyt na powierzchnię biurową w głównych ośrodkach outsourcingu w Polsce utrzyma się, m...
[Polska] 2,5 mln mkw. dla centrów usług biznesowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] 2,5 mln mkw. dla centrów usług biznesowych
W Krakowie, Łodzi, we Wrocławiu i Katowicach firmy z sektora nowoczesnych usług biznesowych zajmują...
Polska hubem centrów danych w Europie Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Polska hubem centrów danych w Europie Środkowo-Wschodniej
Już przed pandemią prognozowano szybki rozwój centrów danych w Polsce, ale dwa lata pandemii stały się dla tego sektora jeszcze większym impulsem do wzrostu. Nasz kraj ma potencjał, aby w ciągu kilku lat dogonić kluczowe dla rynku zachodnioeuropejskie miasta i stać się hubem dla Europy Środkowo-Wschodniej. Szczególnie, że ten region nie jest jeszcze nasycony.
Coraz więcej marketów w mniejszych miejscowościach – jakie trendy temu towarzyszą?artykuł
Pokaż artykuł
Coraz więcej marketów w mniejszych miejscowościach – jakie trendy temu towarzyszą?
Krajobraz sektora powierzchni handlowych w Polsce tworzy łącznie niemal 13 miliona metrów kwadratowych GLA (stan na koniec 2023 roku[1]). Według raportu Banku Pekao S.A. z grudnia 2022 r., dynamicznie rozwijają się także dyskonty oraz supermarkety, których łączny udział w sprzedaży szacowano na 47%[2]. Od kilku lat widać także znaczący wzrost liczby centrów handlowych i marketów powstających w mniejszych miejscowościach. Za fenomen ten odpowiada m.in. migracja społeczności z ośrodków miejskich do spokojniejszych – a często także bardziej dostępnych cenowo – sypialni miast oraz wsi.
[Polska] Galerie handlowe w Polsce stawiają na doświadczenia i urozmaicają swoje ofertyartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Galerie handlowe w Polsce stawiają na doświadczenia i urozmaicają swoje oferty
Dziś centra handlowe są coraz mniej nastawione na tradycyjny "shopping", większy akcent kładąc na sp...
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy w dobrej formieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy w dobrej formie
Renowacje, przebudowy i procesy rekomercjalizacji, nowe lokalizacje związane z powstawaniem nowych o...
[Warszawa] FACTORY Warszawa Annopol – koniec prac konstrukcyjnychartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] FACTORY Warszawa Annopol – koniec prac konstrukcyjnych
Zakończyły się prace konstrukcyjne w największym w regionie centrum outlet – FACTORY Warszawa Annopo...
[Polska] Szykuje się intensywny kwartał na rynku nieruchomości handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Szykuje się intensywny kwartał na rynku nieruchomości handlowych
Po spokojnym III kwartale rynek nieruchomości handlowych przyspieszy. W IV kw. deweloperzy mogą odda...
[Polska] Dobre dane dotyczące rynku handlowego w Polsce za I półrocze 2016 rokuartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Dobre dane dotyczące rynku handlowego w Polsce za I półrocze 2016 roku
Polish Retail Research Forum (PRRF) opublikowało dane podsumowujące rynek centrów handlowych w Polsc...
[Polska] Najlepsze otwarcie roku na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Najlepsze otwarcie roku na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Firma doradcza JLL podsumowała I kwartał 2018 r. na rynku nieruchomości handlowych w Polsce.
Carrefour Polska przedłużył umowy z operatorem logistycznym ID Logistics artykuł
Pokaż artykuł
Carrefour Polska przedłużył umowy z operatorem logistycznym ID Logistics
Sieć Carrefour Polska przedłużyła o trzy lata umowy z ID Logistics, wiodącym operatorem logistyki kontraktowej. Nowe kontrakty obejmują kompleksową obsługę trzech centrów dystrybucji, które odpowiadają za zaopatrzenie sklepów marki w Polsce. To kolejny krok umacniający pozycję ID Logistics jako partnera logistycznego dla sieci handlowych i sektora FMCG.
REKLAMA